»Pri obeh fotografinjah vznikajo podobe iz temnih ozadij in jih je mogoče zaznati kot odmev tišine: pri minimalističnem vdoru neprosojne svetlobe v prostor podob Nataše Segulin nerazložljivo mističen in pri neposrednih upodobitvah ženskih aktov Maje Šivec sugestivno nazoren.«
»Včasih je dovolj en sam pogled, ki v razprti goloti odkrije daritev stvarstva in je hkrati zanosni minuciózni spev bivanju, izpet z najtanjšim sijem, imaginarnim snom, ki gnezdi v prikritem pogledu.«
»Razstava cilja k vzpodbujanju konstruktivnih pogovorov o temah, kot so vpliv demence na posameznika in družino, tradicije, minljivost, prijateljstvo v starejšem starostnem obdobju, vzpostavljanje in vzdrževanje odnosov s starejšimi družinskimi člani, (trans)generacijske travme, nesnovna zapuščina in premostitev generacijskih razlik.«
»Pri zgodbi, ki pretanjeno, a hkrati z značilnim avtorjevim humorjem spregovori o temnih in tako človeških občutkih nemoči, s spontano risbo mojstrsko sledila pisateljevim absurdnim domislicam.«
»S knjigo Pesmice za najmanjši žep pa sta pesnica Andreja Borin in ilustratorka Ana Zavadlav ustvarili majhno mojstrovino o pomembnih človeških spoznanjih.«
»Spodbude tako za realne kot tudi za simbolne kompozicije je iskal v stvarnem svetu, slikarsko tehniko pa je pogosto prilagajal značaju motivike. Še posebno v zrelem ustvarjalnem obdobju je opazno prehajanje med abstraktnim likovnim jezikom in konkretno likovno pripovedjo ter iskanje njune sinteze.«
»V tem pogledu je, tako kot razstavljene fotografije, svet podoben pravljici, prizorišču intimnega vpogleda v različne prostore Ljubljane, ki tako postaja privlačno, skrivnostno in vznemirljivo povedno za vsakega gledalca.«